Dobre, bo u nas robione

Wojciech Trzcionka
Chcemy promować współpracę między firmą a projektantem – mówi kurator konkursu „Śląska Rzecz” Katarzyna Konarska.  Wojciech Trzcionka
Chcemy promować współpracę między firmą a projektantem – mówi kurator konkursu „Śląska Rzecz” Katarzyna Konarska. Wojciech Trzcionka
Po raz drugi Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie organizuje Konkurs "Śląska Rzecz". - Chcemy promować współpracę między firmą a projektantem i pokazywać najlepsze śląskie praktyki w tym zakresie.

Po raz drugi Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie organizuje Konkurs "Śląska Rzecz". - Chcemy promować współpracę między firmą a projektantem i pokazywać najlepsze śląskie praktyki w tym zakresie. Ten konkurs wyróżnia firmy oraz projektantów, którzy taką współpracę prowadzą. W związku z tym, że to druga edycja konkursu, postanowiliśmy nieco go rozszerzyć i zaprosić do udziału również agencje reklamowe. Patronat nad tegoroczną edycją konkursu objęły Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Loża Bielskiej Business Centre Clubu. Ponadto specjalne nagrody ufundowali marszałek województwa śląskiego oraz ING Bank Śląski - mówi Katarzyna Konarska, kurator konkursu.

"Śląska Rzecz" to jedyne w Polsce wydarzenie promujące przedsiębiorców, którzy dzięki współpracy z projektantem osiągnęli sukces komercyjny, ale jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa. Ubiegłoroczna, pierwsza edycja konkursu odbiła się szerokim echem w całym kraju i zebrała bardzo pozytywne recenzje nie tylko w prasie regionalnej, ale i branżowej. - Konkurs dał nam bardzo wiele. Wreszcie zaistnieliśmy w Polsce i na Śląsku, gdzie dotąd byliśmy mniej znani niż w Anglii - mówi ubiegłoroczna laureatka "Śląskiej Rzeczy" Magda Lubińska z Moho Design produkującej dywany.

Konkurs jest kierowany do firm, które są zlokalizowane w województwie śląskim, bądź do projektantów z nimi współpracujących przy tworzeniu konkretnych produktów lub grafiki. Statuetki "Śląskiej Rzeczy" oraz nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach: "produkt" oraz "grafika użytkowa". Zgodnie z regulaminem, do konkursu mogą być zgłaszane realizacje, które zostały wdrożone do produkcji w 2006 roku oraz odznaczają się innowacyjnością i ciekawym designem. W kategorii "grafika użytkowa" do konkursu zapraszane są firmy zajmujące się m.in. tworzeniem stron internetowych, filmów reklamowych, czy systemów identyfikacji wizualnej. Tu warunkiem udziału w konkursie jest funkcjonowanie danego dzieła na rynku od minionego roku.

Informacje na temat konkursu są dostępne w internecie na stronie

www.slaskarzecz.pl.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 30 marca.

Sklepowy patriotyzm, to polska specjalność.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie